Sällan sladdar höns i kurvor..

En helt okej dag har snart gjort sitt, tvättat sex proppfulla maskiner idag, tog allt jag kom över i klädväg. Va förresten uppe i god tid idag, i morgon blir det hårdare.
E och jag tog en tur ner till byn för att inhandla frukost, fan va svårt det ska va att få tag på FINA grönsaker. Alla paprikor ser förtillfället ut som skrympna russin, så det fick helt enkelt bli tomater ist.
Efter frukosten landat i magen blev det tvättstugan, och där va jag till klockan va halv fem. Han förvisso att göra lite smågrejer emellanåt, som att spela guitar hero och svära lite, men man blir iaf så låst till hemmet om man inte har egen maskin då vill säga.
När allt hemma va klart drog jag iväg och fick i mej lite hembakad pizza, skit gott! Skrattade lite åt stackars Olle som ser ut som en skabbräv efter gårdagens dopp i oljefatet. Men han är bättre idag stackarn.

Där har vi min dag, nu sitter jag bänkad framför tv:n och glor på grey´s. Bara det blir klart ska jag bädda sängen och lägga mej. Ska besöka sjukhuset, dalen och torsby bostäder i morgon.
Intressant inlägg förresten. Go natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback