Somebody that i used to know.


Vilken tråkig dag, dräcker mig snart i allt regn. Besökte näsa, öron och hals kliniken i sunne på morgonen. Gjorde ett allergitest som visade på hund, katt och häst. Lyckat men inte speciellt överraskande faktiskt. Fick nya mediciner och sen va det inget mer med det. Sånt som händer och jag kan ändå inget göra åt saken.
Gick runt en sväng inne på lindex när vi ändå va i sunne, hittade inget speciellt för jag va nog mest hungrig.
Käka frukost på OK och styrde hem.

För tillfället ligger jag i soffan, och har gjort det i snart två timmar. Den enda som gråter för det är näsan, för jag måste iväg och köpa nässpray. Ett måste ikväll om jag nu orkar sova, har varit lite dåligt med sömn. Mardrömmar, ilska och frustration har tyvärr hållit mig vaken. Man skulle kunna banka in saker i huvudet på folk, eller låta dom ser ur en annans perspektiv och se om samma stolthet fortfarande finns kvar efter ett tag.
Man klarar oftast mer än man tror, men även den bäste kan få nog och sätta stopp innan det går över styr. Vilket det egentligen redan hade gjort! Men som sagt, ditt val inte mitt, så nu är det upp till dig.





It's easy to tell me exactly what I should be
Your perfect picture of me
I'm sorry, excuse me, won't live the life that you led
Your words doing nothing but just messing up inside my head
It would be better
If you just hold me and showed me that you care
It would be easier
If you just loved me, showed me that you're there





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback