Innan jag kände dig.


Just nu i skrivande stund saknar jag den vackraste som finns. Men norge har lånat honom för ett par dagar. Usch va jag ogillar måndagarna, de är lite bättre än söndagar men långt ifrån bra!
Det är snart ett år sen jag träffade Tony hemma hos mig på en efterfest, som förövrigt höll på till halv nio dagen efter om jag inte minns fel. Det va jobbigt att hålla ögonen öppna, och ännu jobbigare att gå upp dagen efter.
Sen rullade det på som vanligt, jobba på veckorna och fest/efterfest på helgerna. En dag bestämde jag mig helt enkelt för att bjuda hit honom mitt i veckan för han verka ju intressant. Efter den dagen va det solklart!
Han flytta in, vi förlovade oss i julas och nu står jag här lika dökär som för ett år sen.  Han är det bästa som kunde ha hänt mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback