Vad du än är, var en god sådan.


Denna helg har varit ganska okej. Inte gjort något speciellt eftersom planerna gick i stöpet.
Skulle ha varit ut på fredag, men det krånglade så bedrövligt att jag stanna hemma, satte på en film och somnade i soffan. Det bästa jag kunde ha gjort denna kväll.
Igår började min morgon tidigare än förväntat, jag orkade inte somna om när solen sken mig i ögonen. Hoppade ur sängen, satte på tv och slöade lite. Mellan 12 - 20 infann jag mig på jobbet. Därefter intog jag ratten resten av kvällen. Ett besök på fjället med M,M och A, och där va det proppat med folk. Gick inte att röra sig värst mycket.
Klockan ett styrde jag ner mot Torsby igen, några kisspauser, matköp och telefonstamtal senare blev klockan tre innan jag va hemma i säng. Tror att jag ska inta ratten lite mer ofta, man mår så gudomligt mycket bättre dagen efter.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback