Time for miracles.


Alltså ni får ursäkta mig och min tråkiga blogg.  Jag är så uppgiven, trött och framför allt förbannad! Tänker inte ens diskutera saken här, det är så jävla illa. Men i morgon ska jag ha ALLT på papper, jag ska be om kopior på varenda papper i min äckligt feta journal. Och jag ska ha sömntabletter, helst nåt som gör mig fet också.
Allt runt mig gör att det är omöjligt att sova, och sover man inte blir man nästan dum i huvudet.
Skit dag, jävla du som förstör mer än hjälper!! Känns inte ett dugg bättre trots att jag enbart förbannat allt, gråtit och sällskapat.

Jag saknar min andra halva, som jag ibland hatar lika mycket. Nu får du faktiskt snart komma hem, använda din dumma mobil hur mycket du vill och lysa mig med i ögonen, bara jag slipper va ensam. Festa ska vi göra utav helvete, bara så som vi kan. Helst tappa bort oss på vägen och hitta varandra på morgonkvisten. Låsa oss ute och skratta åt det, för att sen ringa och väcka pappa som blir sur som fan. Varför skulle du flytta 60mil bort? det hade väl iaf räckt med 10 så jag har haft en chans att hälsa på dig. KOM HEM OCH GÖR MIG HEL!


Jag förbannar dig jävla skitdag och ber dig dra åt helvete, du är inte välkommen åter!!






» iida

Detta kallas kärlek ;) <3

2011-01-13 // 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback