Oh,pretty boy


Jag har haft en ganska lång period av bloggtorka, eller lusten för att skriva har varit svalare en stund. I vanliga fall älskar jag att skriva, djupa och berörande grejer är min avdelning. Var kanske man ska säga, för inte ens sånt finns det lust för.  Det är väl egentligen inte konstigt, ett känslokallt samhälle gör inte saken bättre. Var finns all heder och allt samvete? Ibland tappar jag nästan tron på mänskligheten. Ibland kan man fundera på vad ett förhållande betyder för er. För mig betyder det att man är tillsammans med en person man värderar högt, någon man älskar, stöttar och respekterar.  Otrohet ska inte vara en del av ett förhållande!

Hittade en bit toapapper som satt fast på en krok i mitt badrum idag, måste va syster som hängt den där.  Tycker faktiskt att det va lite fint gjort, men vad har du för baktanke med det hela? :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback