Vardagligt

Gud, varför sa du inte till mig att katter bara förstör mina inventarier? Jag ska låta dom få en chans till, sen måste jag skaffa ny soffa bara dom vuxit sig en aning större och kan ge fan i att klättra på den. Alltså jag visste att dom kan förstöra endel, men för guds skull hela mitt hem. Soffan är pajjad, lampan i vardagsrummet, en vas med massa lekakulor i, mina dynor på stolarna, kabeln till datorn... Ja ni ser! sovrums förbud har dom också!!!

I morgon är jag ledig, uu va mycket jag har som måste göras! Tvätt, städ och disk får ändå bli prio två i morgon. Ska köpa TV och dra till badhuset med lillen, som han har tjatat. Varje dag när jag kommit från jobbet har han frågat om badhuset är öppet. P lurade stackarn idag, han kom in helt förtvivlad nästan ledsen och sa att badet är ju inte öppet i morgon Elin, ljuger han? Kan du gå ut och säga till att han ljuger? Haha, gullrumpan.
Nej krypa ner i soffan och kolla på film innan jag somnar, absolut ingen nattmänniska längre!

Go natt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback