Höst feelings..

Idag är det en sån där perfekt höstdag. Blåser så löven yrar, solen skiner och luften är frisk, nu saknas bara du!
Jag borde kanske skriva lite om helgen, men det hände inget speciellt och var inte superkul varken fredag eller lördag. Det är som vanligt, man går och går dessa gator med alla stånd och trängs bland folk på dagen, sen går man hem och byter om för fest. Har man tur så blir det kul om inte annat går man hem och sover. Det bästa på hela helgen var nog när H,M,M och A skulle åka radiobilar. Jag skrattade så jag kunde ha pinkat på mig, H tog i så både han och bilen lyfte från självaste golvet, han verkligen flög på de andra. Detta måste nog ha setts för att förstå hur kul det va.
Efter detta så åkte vi faktiskt hem, det regnade och var inte allt för underbart väder.

Kommer att uppdetera lite senare ikväll om jag kommer ihåg, har en del att ta itu med under dagen...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback