Old life goodbye!

Wohoo! I´m back!  Hade totalt glömt bort att jag har en såkallad blogg. Men nu ska jag ta mig i kragen och ordna upp detta. I promise! Har jobbat nåt så fruktansvärt mycket att inte tiden räckt till, plus att jag va sjuk ett antal veckor också. Men efter besök på scanväst hoppas jag nu att detta ger med sig.
Under denna bloggtorke period har jag hunnit med en massa. Både fest, vänner och spendera pengar. Köpte en ny tv för inte så länge sen, blev en LG LCD, riktigt bra faktiskt. Återstår det bara att skaffa fram en ny dvd som är spelbar. Men det tar vi när det kommer, ingen direkt bråska. Sen har det landat lite nya kläder i garderoben, 2 klänningar i spets, underkläder linnen m.m nu fattas bara det tråkigaste, en vinterjacka! Jag tycker det är skitsvårt att hitta en som är både fin och sitter bra. Kanske ni har några tips?

HAHA, påtal om vinterjackan, ny täckbyxor måste jag ha också. Har ju gått upp ett par kilo! Va med P på älgjakt i torsdags och jag fick fan inte igen dom. Ca 2 cm av blixtlåset orkade jag dra upp!! Hur underbart som helst att få sitta ute i skogen en hel dag. Ren och skär terapi för kroppen. Fast lite jobbigt va det ju när P hela tiden skulle ramla och jag fick dra upp honom, sista gången satt han riktigt fast, den minsta plätten av myrmark slukade upp gubben. Drog som en tok i ryggsäcken för att få honom på benen igen. Glömde pallen, välte ut maten i grusen m.m en ganska kaotisk dag!
Sen då? Ja jag skulle kunna skriva en hel bok av allt som hänt. En del låter jag faktiskt va lite hemligt.

Ja det var en del av allt som hänt, skriver ett nytt inlägg om resten, har inte riktigt tid nu!
Ha en bra dag
!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback