When I look at you.


Idag är ingen bra dag, igår va ingen bra dag. Men i morgon, då är det min tur att få lysa. Så som bara jag kan, med min idiotiska humor och lätthet till skratt. Be för min skull, även om du så hatar mig. Jag vill le och känna mig utvilad, i allt det som känns så långt bort..


 o n ö d i g t v e t a n d e, T I D S F Ö R D R I V!


✿ Jag har fruktansvärt självlockigt hår.
✿ Spidelfobi i högsta grad.
✿ Köper schampo/tvål fast jag redan har.
✿ Kan inte ligga mer än 10 min i badet, rastlös.
✿ Blir aldrig bakfull, dricker jag för dåligt?
✿ Avskyr att spy, då dör jag nog ist.
✿ Kladdar på alla papper, om en penna ligger framme.
✿ Kommer aldrig ihåg vart jag lägger saker.
✿ Flygrädd.
✿ Drömmer mardrömmar, ofta och samma.
✿ Älskar godis.
✿ Livrädd för hundar.
✿ Fjantigt mörkrädd.
✿ Musik är terapi.
✿ Blyg ibland, ibland inte.
✿ Panikångest.
✿ Sjuk humor.
✿ Älskar höst/vintern.
✿ Föredetta längdskidåkare.
✿ Hästar, underbara djur.
✿ Tror på spöken.
✿ Svimmar om jag går in på ett sjukhus.
✿ Tycker om blommor.
✿ Köper för dyra parfymer och kläder.
✿ Hatar högklackat.
✿ Funderar på floristutbildning.
✿ Vill se mer av världen.
✿ Tycker om barn.
✿ Skulle aldrig åka hiss.
✿ Äger sex fullsmetade dagböcker.
✿ One tree hill, en favorit.
✿ Vill inte va ensam.
✿ Tandläkarn har borrat hål i min tunga.
✿ Stora mål i livet.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback