Too late

Tisdag - Fixarnas dag?

Duktig som jag är skulle jag försöka mig på detta med spackel idag. Just nu ser inte resultatet alls bra ut, överallt hänger och slänger det. Men i morgon när jag vaknar kanske jag orkar bry mig. Städat upp i köket, därför detta sena inlägg, fatta hur det såg ut. Jag har klivit in genom dörren och lagt allt jag har på bord + bänk. Disk i drivor och golvet fullt av skrot. (kattjävlar) Eftersom jag har småbarn, måste allt stå högt annars är det sönder eller halvt uppätet. Suck!
I morgon planeras det slipning av min otroligt fula spackling, hoppas att det blir lite bättre. Om ni skulle se en händig man efter vägen i morrn, skicka honom hit, tror det kan behövas kanske.



 

Takida - Too late


Bjuder på en skön låt så här mitt i natten.


» emma

ett tips elin!

försök att inte få några kanter när du spacklar för det är ett rent helvete att få bort sen när du hand slipar, så försökt att få allt jämt :P

2010-11-03 // 17:29:57
» Elin

Jo tack jag märkte det igår när jag skulle slipa allt :) Höll på i ett X antal timmar innan jag blev klar... suck! Men i dag ska tapeten på vare sig den vill eller inte..

2010-11-04 // 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback