Min första kärlek.


Ett svårt ämne enligt mig och alla omständigheter. Men ja, klart jag har varit kär, riktigt kär.
Jag träffade denna kille i slutet på 2003 första gången. Vi hade gemensamma vänner och brukade va på samma fester. Ni vet hur det funkar, kan inte du fixa så att "han" kommer, vi va ju ändå bara 15år.
Han hade något som fick mig väldigt nyfiken och intresserad. Träffades många gånger innan vi slutligen va ett par i januari 2004.

För ca 2-3 år sedan gick vi skilda vägar och har idag ingen kontakt alls med varandra. Det är ett passerat kapitel som förde med sig både bra och dåliga tider.


Det blir ingen större fördjupning i just detta ämne, jag tycer inte att det passar sig riktigt.  Hoppas ni nöjer er med den läsning jag bjuder på. Ha en bra kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback