Ingen rubrik.


Ny duschad, sitter och myser med en kopp äckligt kaffe och bulle. Men kaffet behövs, länge sedan jag såg såhär ofräsch och sunkig ut. Panik i morse när jag försov mig, endast fem minuter men det gör mycket. Håret har aldrig varit så jävla lockigt, stort och trassligt. Fram med plattverktyg, kamma, spraya, kamma, mascara i hela facet, mata kattor, bort med smink, kolla klockan, hitta kläder & nycklar.. bråttom bråttom. Men jag hann i tid och det är väl huvudsaken.
Försover man sig är hela dagen förstörd, man är stressad till max och orkar inte varva ner det minsta. Sprungit runt som en yr höna och fattat noll. Tappat det mesta jag tagit i, skurit mig i armen och klämt fingrarna. Duktiga Elin.
Men.. ja det finns ju alltid ett sådant. Dagen har varit fin, J är för rolig. Man har aldrig tråkigt på jobbet om hon är i närheten. En personlighet i min egen stil, samma sjuka humor och har lätt till skratt. Jag älskar sånna människor.



Musik är terapi!




Någon som vet hur jag får tillbaka alla mina inlägg? Alla försvann när jag gjorde om min design :( Fan flera års skrivande åt helvete.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback