Från och med du.

Söndag - Döende!

Jag håller på att avlida på riktigt, är så fruktansvärt trött efter denna helg. Va till hörnet i fredas, inte det minsta planerat, tanken av att gå ut hade inte slagit mig på hela veckan. Ovanligt pigg under eftermiddan och fick den ultimata idén att hänga med I när hon skulle till några vänner. Bara förfesta och hem till sängen var det tänkt.
Men som sagt jag hade riktigt trevligt och hamna på hörnet. Ganska tråkigt i sig just där, men bättre kunde det inte ha blivit. Finns så mycke mer jag skulle vilja skriva, men det är inte rättvist mot de andra. Lördan blev jag väckt nio på morgonen, då va jag näst intill halvdöd. Men orkade somna om efter ett tag.
Städade upp lite här hemma och for mellan Torsby och Stöllet flera gånger denna kväll. 40års kalas på kvällen, va skoj till att börja med, men jag tröttna och vi åkte hem.

Skulle kunna skriva sida efter sida, men en förkortad version får helt klart duga! Hoppas ni andra haft en lika trevlig helg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback