Ingen rubrik idag!

Ny dag, nya möjligheter!      Kan börja med att berätta att min gårdag spenderade jag i bilen. Fick lift av M till Sjögränd där A väntade på mig. En snabbis till Råda och sen vidare till Hagfors. Spenderade ett par timmar där, åt mat m.m. Sen bar det vidare till Ekshärad för bilbyte och vi styrde vår bil mot Stöllet. Hälsade på små kusinerna. Bara flickorna i hushållet var hemma, så E såg jag inte skymten av. Mycke bebismys senare drog vi faktiskt mot Torsby. Käkade lite och M körde hem mig för ett skobyte, och sen vidare till J.
Va inte där speciellt länge förän vi satte fötterna i skorna och gick hem till mig ist. Där blev det matlagning och idiotiska skrattanfall långt in på natten. Trevlig trevligt!
Jag skulle förresten sätta upp min persienn (stavning?) men det va lite för bred så jag fick såga sönder den lite till att börja med. När jag mocklat och gapat ett tag så hade jag faktiskt fått upp den, men jag mitt smarta nöt skulle ju ha upp föstret. Då drog jag ju ner allt igen, så det hänger på trekvart i fönstret för tillfället. Men det skiter jag i.

hoppsan, ser att klockan tickar.. Har bättre för mig än att sitta här. Får se om det kommer upp nåt mer eller om jag lägger ner denna blogg för gott, de lär ju märkas!!
Ha en bra dag!


Säger hej när jag kikar förbi :-)

2010-05-07 // 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback