Nu räcker det faktiskt..

Första grillningen!   Nu är den gjord och maten smaka underbart. E,M & I kom hit igår eftermiddag för att fira valborg och besöka faktoriet. Väldigt trevligt faktiskt. Mycket folk ute, man kunde knappt röra sig, vilket resulterade i att folket trampade på mina tår. Fötterna ser förjävliga ut idag om jag ska va riktigt ärlig. Tror jag låter helgen får sätta punkt där. Idag då? Vi får se vad som händer, middag klockan fem på hemlig ort till att börja med iaf. Hoppas ni har/kommer ha en trevlig helg!



Det finns vissa människor
Jag tänker på varje dag
Som finns här under huden
Som följer mitt hjärtas slag

Och det finns vissa stunder
Jag tänker på varje dag
Som på något sätt
Ändå följt mina andetag
Åh, bortom dessa möten
Som väcktes och som försvann
Lever ändå minnet
Av det som vi en gång fann




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback