Jag ska sakna dig i morgon.

Vackert väder vi har, om man bortser från alla molntappar som ligger i vägen för solskenet. Försöker faktiskt göra i ordning en gammal byrå, men det går segt. Natten har jag spenderat i en vridande ställning av magont och illamående. Jävla tabletter!! Hoppas för allt i världen att det går över under dagen.




Jag hade den perfekta framför min näsa, blundade bara och gick förbi. Nu i efterhand kan man ångra sina val men till ingen nytta. Varför ska det va så lätt att va efterklok när man aldrig kan tänka en klar tanke innan? Oftast så vet man vad som händer, men blundar så hårt att man missar sanningen i det hela. Att man kan va så dum. Ibland kan jag verkligen hata mig själv, jag har hittat en sida hos mig själv som jag avskyr mer än spindlar. Men jag vet så väl, varför just denna sida dök upp hos mig. Man ska inte stänga saker inne utan skriv eller skrik ut skiten, man vet aldrig vad konsekvensen av det dåliga blir om man sitter i ensamhet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback