Call you tonight

Tillbaka i verkliga livet!  Har varit bortblåst sen i fredags förmiddag, va hemma en sväng på lörda morgon och tvättade m.m. Inte dåligt att jag hittar min egna adress längre.
Söndagen tillbringade jag med mina gulla kusiner uppe i dalen, hjälpte mamma lite med barnpassningen, hälsade på mormor och morfar och fick en massa bebis mys. I like it! Resten av skaran blev så stora när lillan kom, och Emil har blivit fruktansvärt gosig av sig. Vi som alltid har bråkat som syskon kan helt plötsligt sitta i samma soffa i flera timmar och bara mysa. Har aldrig funkat förut!
Förresten, när vi skulle till mormor tog jag morbros bil, vilket jag inte skulle få för Emil. Han grät stora krokodil tårar och va inte tänkt att sätta sig i bilen, men Ida och Ronja lyckades få in honom till slut. När vi kommit halv vägs, mitt i en sån där gråtande suck, säger han, Du är för liten för att köra volvo och gråter lite till. Den lilla token är allt för go.
Under kvällen skulle jag och hämta Ronja vid hockeyplan, och jag mitt dumma nöt höll på att köra fel och har bott där i hela mitt liv. Illa, riktigt illa!  Kollade på någon film med mamma och syrran, drog några dåliga skämt och skrattade som en liten unge. Åkte hemöver mot Torsby runt halv tolv på natten, t.o.m då höll jag på att skrämma skiten ur mej själv. I pappas bil finns det en "hemlig" lucka uppe på instrumentbrädan som öppnade sej när jag tog bort handen från fläkten, skrek som en gris. Men dom andra i bilen fick sej ett gott skratt iaf.
Igår gjorde jag en massa roligheter, bakade pizza under kvällen och kollade på bröllopsfotografen, en helt okej film faktiskt, lite små rolig. Tror jag kom i säng runt halv tre eller nåt sånt!
Idag vaknade jag i ett inte allt för roligt tillstånd, har varit vakum i huvudet hela dagen tror jag. Fattade ungefär lika bra som sirap rinner. Ute på en tripp på annat håll och kom hem till Torsby med världens huvudvärk. Alltså ingen höjdar dag, men jag är helt klart nöjd med reslutatet ;)

Nej nu ska det sovas, mycke och länge! Sen hoppas vi på kanon väder i morgon för här smider vi planer..











Lilla knytet, så underbart söt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback