Fina fisken!

Jag hittar inte orden, men dom känns. Förstår ni vad jag menar? Nästan så där galet glad känner jag mig, det kryper under skinnet och fladdrar i öronen. Det är en typ av lyckorus fast ändå på en behaglig och obeskrivlig nivå. Kan inte direkt kalla det vårkänslor för det är för helvete snö ute än, det fryser i morrhåren under nätterna och regnar på dagen. Något åt det varma och omsorgsfulla hållet är det iaf, tänk er heta sommarnätter så är ni ganska nära.

Kan berätta för er att min dag har varit kanon trots det dåliga vädret. Besökte Torsbybostäder i morse och fick ett relativt bra besked, därför ska vi hålla både tummar och tår i natt. Då kanske det känns ännu bättre i morgon. Försökte även skrämma skiten ur J idag utan min vetskap, glömde bort att jag skulle ringa innan jag kom. Hon bjöd på lunch, vilket bestod av soppa och bröd. Smaskens! Sen gick vi till byn och fikade lite, även L kom dit. Satt där ett bra tag och hade fina diskutioner om allt mellan himmel och jord.
Gick och handlade, fortfarande lika tråkigt som alltid, kommer aldrig på vad jag vill äta förän de stänger. Följde med J tillbaka och fick skjuts hem lite senare. Intressant dag va? Tänkt att så lite kan betyda så mycket vissa dagar. Tackar å bockar för denna dag och stänger hjärnkontoret. Ny dag och nya möjligheter följer i morgon, detta ska bli nåt bra :) God natt!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback