Don't worry, be happy!!

Kanon!   Kan säga att helgen varit fruktasvärt bra, va länge sen jag hade så skoj. Tummen upp! Fredagen körde vi förfest hemma hos mig och drog ner till hörnet. Hittar inga uttryck för att förklara hur knasigt kul det va, stollar som samlas vid samma bord och bara öser järnet. Jag och J skratta så vi låg dubbelvikta på bordet. När klockan närmade sig halv 2 hade jag faktiskt fått nog. Gick förbi quickly och fick mig lite mat och sen vidare till sängen.
Vaknade tidigt på lördagmorgon och drog iväg till stöllet och åt tårta på förmiddagen, trångt som fan i den lilla bilen som vi alla skulle åka i. Höll på att dö av värmeslag för det första. Tror jag kommit i klimakteriet, är ju faktiskt 20+ som ni förstår.
När vi väl slirat runt (nästan fastnat) på den dåliga vägen i fensbol och släppt av folk, så fortsatte jag hem mot dusch och mat. Hungern var inte nådig vid detta tillfälle. Slängde mig på telefon och ringde J för att höra att hon va på G, hoppa i duschen och gjorde mig halvklar iaf. Vi började lite smått hemma men hamnade på något helt annat ställe innan hörnet, och jag lovar er att det va galet kul. Kan inte sammanfatta gårdagen på ett bra sätt så  jag låter det bara passera och skrattar glatt, för ni som va med vet hur/vart/när vi var hemma, vad som hände och vad som inte hände.


Nej ska ta och dra mig från datorn, söndags maten ska lagas och jag har ingen som helst fantasi. Får helt enkelt bli lätt lagat. Hoppas ni haft en trevlig helg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback