Baby, can i hold you tonight..

Oh my! Har gått ca 7km och benen värker som aldrig förr. Jag hade ont innan av dessa verdervärdigt hatade skorna (klackar) som får mina vader att spännas i maxläge. Har gått till och från Torsby i skorna och det räcker för att inte kunna gå normalt på flera dar.
Ska snart packa min väska och dra, jag har ingen lust att sitta här bland alla pappkartonger som pappa lastade in igår, vilket jag tackar för! Dom behövs verkligen, hade tydligen samlat på mig mer skit än väntat det året jag bott här, vilket resulterat i platsbrist och ett överfullt förråd.
Ser att klockan tickar på fint, dags att dra!


 Trodde att våren va på väg, men ack va fel man kan ha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback