Let it rain..

Kom på idag att jag har en blogg. Tiden blir för knapp för att hinna uppdatera er lika ofta som förut. Men jag lovar att det blir bättre till hösten.

Midsommar har passerat och jag drack inte så mycket som en droppe alkohol! Det starkaste jag fick i mig måste va ananasen som jag fick allergiblåsor i käften av. Måste säga att jag blivit något av en skötsam människa, fast enligt det flesta väldigt "tråkig". Men jag kan ha lika kul utan fylla. Ångest och ont i huvudet kan man ha iaf förstår ni.  Höljes närmar sig och väntar snart utanför dörren, min känsla till detta är blandat med förtjusning och förakt. Visst, det kan va jävligt roligt där uppe, men ack så mycket skit det finns.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback