If I didn´t have you....

Nu har jag har jag haft två riktigt dåliga veckor. Det känns som att det börjar lösas upp från botten till lite bättre iaf. Men än är det långt kvar till toppen. Vad har hänt i mitt liv? En massa. Allt från jobb, till ont i magen och rusade glädje blandat med "gråt i halsen klump" Men än har jag inte riktigt brakat ihop som människa än. Det funkar med nöd och näppe. Har haft en stressig vecka med häng och fläng överallt och tider som ska passas, ingen ledighet på lediga dagar här inte. 
Tisdagen började bra med klippning och P åkte in på operation. Den gick väl ganska bra iaf, har inte förstått än om det är riktigt hundra. Men vi får hoppas på det bästa. Sen har det bara rullat på. Balen gick av stapeln igår och himmel va fina folk va. Kul att se så många finklädda människor som snart ska börja "vuxenlivet". Sminkade och gjorde hjälpte syrran inför fotografering m.m så det fanns att stå i vill jag säga innan vi kom iväg till sunne.
Avrundade den kvällen med en pizza på lastrada.
Idag (torsdag) Har det donats inför morgondagens student. Sågat björk, som L tappade i huvudet på mig, fixat borden till sin rätta plats, skjutsat I till Ekshärad, Handlat med M och L, å slutligen blev det en öl och snart godnatt faktiskt. Har en lång dag i morgon med början runt sex.

Så nu får jag tacka för mig och hoppas att ni kan förstå min röriga text och ordning.
God natt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback