Ingen rubrik

Jag suger på att blogga! Har absolut ingen fantasi och kan knappt knåpa ihop en läslig mening. Men som jag sagt många gånger förr, jag ska ge det ett försök till.
Jo, nu kom jag på vart jag ska börja, ni vet sådana vänner som man ställer upp på till 110%, dom är ju ganska sällsynta och växer inte på träd direkt. Men ibland kan faktiskt skenet bedra, när man inser att man gjort allt för någon som egentligen bara går på sniken för att en annan är snäll och ställer upp, då blir man less. Kanske man lär sig av sina misstag, inte vet jag. Det lärdom jag drog av detta är iaf att nu är det upp till dig att bevisa att jag har fel!

Höljes har även gått av stapeln sen jag skrev sist. Ganska sugit om jag får säga mitt, har nog vuxit i från den skiten där uppe. Trevligt så länge vi satt i förtältet, men bland allt knasigt/normalt folk trivdes jag inte alls. Kollade på något uppträdande och gick hem och la mig, tråkig som jag är. Lördagen sov jag redan halv ett, haha!
Kollade rallycrossen på söndag, packade ihop och drog hem. Tror att jag va hemma runt halv nio. Lagade mat och gick till sängs.
Gick upp och drog på jobbet i morse, slutade 21.30 så jag har haft en skapligt jobbig dag, men jag ska inte klaga. ska va glad att man har ett jobb i dagens läge.


Nej detta får duga för stunden, ska lägga mig! Go natt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback