Too late

Klockan är sent, jag borde lägga mig för att sova, magen gör ont och jag mår illa av allt godis. Typiskt. Men va gör man inte för att stilla sitt sug efter sötsaker. Tänkte att jag skulle trappa ner lite med godis ätandet för ett tag, sväller så förbannat. Alltså magen blir som en ballong full av luft, som håller på att sprängas vilken sekund som helst. Ilandsproblem, jag ska va glad att jag har fett och inte bara skinn å ben.

Dagen har gått fruktansvärt trögt, trött som busen när jag knata ner på jobbet idag. Höll aldrig på att va vakna till liv. Slutade klockan sex, drog hem och hämta kläder och iväg igen. Fiskade faktiskt, men fyttirackarn innan vi kom fram till sjön, bena ville knappt bära mig den sista biten. M fastnade lite här och var, och jag lika så. Fiskade bort kroken sen va det kört, orkade inte sätt på en ny.  Fick iaf tre fiskar.

Ja gott folk, där har ni min dag. Dags för sängen, natta på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback