Tonight my baby...

Mitt i natten!    Ja jag vär faktiskt hemma, så jag tänkte offra ett blogginlägg innan jag lägger mig. Denna helg ska bli lugn, ska absolut inte va någon chaufför! För jag vill inte känna den pressen att jag inte kan lägga mig när jag vill. Visst det kan man väl gapa om när man kör också, men hur mycket hjälper det? Fyllhundar som inte lyssnar ett skvatt på vad en annan har att säga! Nej tack INTE denna helg iaf.

Har varit och fiskat en snabbis nu i kväll, men knotten la bo i ansiktet på mig efter tio minuter. Då gav jag upp! Därför ser det nu ut som att jag fått rödahund, vilket kanske inte är så fint. Men det driter jag faktiskt i. Tycker det är rogivnde att fiska, man får en tystnad så underbar ute i skogen! Skulle kunna bosätta mig där om jag inte vore så mörkrädd, och framför allt rädd för vilda djur. Uuuu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback