That´s when i love you

Tv:n är på och sex and the city brudarna är lika roliga, fast alla program är urtjatade. I love it! Måste snart se den andra filmen av dom, har totalt glömt bort den. Första ligger i min dammiga filmlåda och skräpar. Har kollat mig trött av gamla minnen så den lär inte komma i mer.

Har tillbringat förmiddagen på jobbet, slutade fyra för att sen dra iväg till Östmark på folkrace. Usch för folk! Trött, rygg/huvudvärk och hungrig men jag lyckades knata mig igenom resterande av det som va kvar när vi kom dit. Inte speciellt många åkare.  Och hör å häpna inte en droppe regn, vad har hänt?
När jag kom hem drog jag ett par varv med M och A, tvärdött. Alla är i Malung, hoppas ni har kul era jävlar som kan roa er mitt i veckan!
Usch, jag har saknat förra sommaren mer än någonsin idag, fan va rolig den var! Inget kommer någonsin att slå den, eller vad säger du uttern? :) Kalas! Hände nåt kul varje dag, inte en tråkig stund. Ute hela nätterna och upp på jobbet dagen efter. En av alla dessa nätter lagade vi mat klockan fyra på morgonen efter en kanon fest. Vi va ganska på pickalurven och jag skulle upp åtta. Fy fan va jag va trött, men ack va roligt! Ge mig tillbaka..


Jag kommer inte hem ikväll,
om jag känner mig själv.
Låt oss ta farväl,
av både hjärta och själ.
Jag kan ta ett långt hårt straff
för alla stunder vi haft.

Jag vill byta land,
och vara hon som försvann.
Börja om på nytt,
och få såret mitt sytt.
När jag vänder och springer långt härifrån,
se mig som saknad, en förlorad.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback