Muntergök!!

Jag har kommit fram till att jag gått från social till osocial människa. Jag orkar bara inte med folk efter en dag på jobbet, sån är det!

Idag? Jobbat och slutat. Ska iväg och handla, tvätta och soooova! Har dragit på mig en snorig snäsa, eller torr, jag vet inte och en rivande hals. Lyckans ost jag är, när det snart är time för ledigt ska man va sjuk. Bara jag slipper febern så blir det kanon ändå. Vill inte direkt skippa helgens planer tsm med E. Men gud tänker ni nu, det är en hel vecka kvar. Men blir jag sjuk så är jag sjuk, iaf om jag skulle bli sämre. Dåligt imunförsvar!
Har även börjat insett att jag har anmält mig till en tävling, nervan säger jag bara! Tror inte att det kommer att gå detta, men det lär märkas när den dagen infinner sig.
Har inte kört på minst två år och fegare än någonsin, men som sagt en rolig sak.

Nej kanske bjuder på en uppdatering i kväll.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback