Ljuvligt!

Äntligen hemma!     Har inte satt min fot innanför dörren hemma sen i måndags tror ja, snacka om att jag längta hem idag. Min underbara säng, som jag ändå inte kan sova i men ändå, MITT MITT MITT och ingen annans. Gud va jag trivs bra just nu. Okej, jag ska inte klaga för jag har haft det mysigt i högsta grad, men man säger ju det, borta bra men hemma bäst.
Förr med åren stämde det inte på mig, jag va aldrig hemma, knappt så jag visste var jag bodde. Men nu är det skillnad vill ja lova.

Annars? Händer inte mycket, dagarna går iaf. Lediga dagar tillbringas i solen om den tittar fram, annars finns det en massa annat att göra. Både roligt och tråkigt. För tillfället planeras en resa till någon okänd stad under augusti månad, men vi får se var näsan pekar vid detta tillfälle. Kommer mer när jag vet vad som händer och fötter.
Skoj ska det bli iaf, vill komma bort här i från ett litet tag iaf, rensa kroppen och fylla hjärnan med ny luft. Har även två andra "mini semestrar" inbokade. En bär iaf inte längre än till K-stad, vilket jag är glad för, hatar att åka bil långt och framför allt trångt. BLÄ! Minus i kanten för det.
Nej jag borde ta mig en sängfösare och säga godnatt för idag, men som sagt lättare sagt än gjort. Ha d!



Bara några enkla ord
kan lösa din själ.
Bara ett litet frö kan växa,
till ett stort starkt träd.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback