Han på andra sidan..

Äntligen har jag landat i soffan.  Min dag har gått otroligt fort idag, eller veckorna bara rusar i ilfart kanske det heter. Tycker inte att jag hinner med mer än att jobba, äta och duscha nu mer. De dagar jag har ledigt finns knappt längre. Då ska man vara tillhands på andra ställen.
Har faktiskt inget speciellt inplanerat på hela sommaren, inte alls likt mig. Brukar ha tusen järn i elden och lite där till. Kanske jag börjar bli gammal? Inte fan vet jag.
Men om man säger, man blir inte äldre än man gör sig! Endel stämmer det in väldigt på.

Nej jag ser att klockan fortsätter i sitt rusande tempo, borde kanske lägga mig, vända på dygnet och bli människa igen. Vilket jag inte varit på flera veckor.
Hoppas ni haft en bra dag!  Natta..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback