Do you remember?

Har haft en kanon dag trots dåligt väder. Fruktansvärt mycket att göra! Har även hunnit med barnkalas, Vendela blev 3år idag, om jag inte minns fel. Hjärnan funkar inte riktigt, trodde att det va söndag så ja, kan inte ligga på topp hela tin heller. Ha ha!
Pratade en lång stund med E igår, kändes som att det behövdes. Hon vet allt, därför kan jag ventilera så mycket under våra samtal. Det finns vissa dar som är mer jobbiga än andra, på vilket vis kan jag inte förklara. Det måste man uppleva för att förstå. Men hon vet precis hur jag känner, tänker och tycker vilket är super. Kan faktikst sakna våra idiotiska idéer och andra påhitt. Vi har gjort allt knasigt man kan tänka sig. Minns du toan och datorn? skratt.
Har man sånna minnen kommer man långt här i livet. Tunga dagar tänker jag på allt det roliga som hänt genom åren, vissa saker kanske man inte skrattade åt då, men nu. Som när jag bröt bröstbenet, revben och fick cp axel, pratar vi om det nu blir det apskratt! Måste ha sett fruktansvärt kul ut.

Senast idag träffades vi hos kussarna och pratade gamla minnen, kollade skräckfilm sent en kväll. Haha. Jag är totalt livrädd, skvätter till och slår luften ur den som ligger bredvid..
Kan berätta hur mycket som helst för er, men som jag skrivit i ett gammalt inlägg. En del behåller man med sina närmaste vänner.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback