Nightmare!

Natt, morgon? Skit samma i vilket. Sova funkar inte idag kan jag upplysa er om!  Är så fruktansvärt trött/sliten men magen gör mig galen. Varför ska det behöva göra så ont? Inte ens sånt som funkar i vanliga fall vill göra mig frisk denna gång. Så typiskt. Jag avundas er människor som kan sova skönt en hel natt!

Helgen har vart en aning knasig faktiskt, absolut inte som planerat. Men roligt va det så länge det vara! Hemma runt kvart i sex i morse, ögona snurra runt i huvudet på mig av trötthet. Trodde helt ärligt att jag skulle somna vid ratten. Vakna äckligt tidigt idag för att inte ha sovit mer än ca sju/åtta timmar på hela helgen. Frukost åt jag på kina restaurangen, blev en lövbit och glass på hemmaplan till efterrätt. Tycker absolut inte om kinas alla frierade efterrätter förstår ni, MAGONT!
Lämnade resterande people för att infinna mig hos J i kvällningen, blev inte speciellt långvarig eftersom M skulle hämtas. Sen har allt bara gått trögt resten av dagen, och inte går det fortare av att jag sitter här.

Dags att stänga hjärnkontoret , hoppas ni haft en trevlig helg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback