Älska sanningen, men förlåt felsteget!

Jag vill ha sommar! Fryser snart röven av mej, det är ca 19 grader inne och JA det är KALLT! Tänk er heta sommarnätter med mysiga nattpromenader, kan det blir bättre eller. Ligga och steka i solen så det nästan luktar bränt fläsk, gud va jag längtar! Måtte resten av vintern gå fort som attan!

Idag har jag inte gjort många knop, är så fruktansvärt trött efter helgens bravader. Gick hem runt halv två idag, skulle tvätta, men såklart va det upptaget! Plockade fram köttfärs och åkte tillbaka till den bästa av dom alla. Vi lagade lasange, jävlar va gott det va! Tänk om en annan va lika duktig på att laga mat.
Nu i kvällningen har jag bytt gardiner och såndär tråkig skit, men nu är det klart iaf. Nej tror det är dags att sova, bättre dag i morgon kanske.

Godnatt!






Jag drömmer om det än
det där som hände för så länge sen
minnesbilden är ren och och klar
den kommer nog alltid att finnas kvar
Men skulle den någon gång suddas ut
så är det ändå inte slut







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback