10/2

Underbart!  Varför gör solen allt så mycket lättare? Man blir pigg och glad utan att ens anstränga sig det minsta. Idag finns det inte speciellt mycket som jag måste göra, bara tvätta för jag orkade inte igår. Sen ska jag möta upp den underbaraste människan på denna jord! Får se hur det går, ni får önska mig lycka till iaf. Jag skulle kunna falla, men det känns meningslöst. Jag vill inte binda mig, ha någon som tjatar på mig och framför allt tänker jag inte sitta hemma. Jag har redan suttit hemma nog mycket under alla dessa år som inte ens räknas i mina ögon längre. En stor fet lögn var allt!
I morgon är det dags för jobb igen, och jag ser fram emot det faktiskt. Det blir så mycket roligare att gå dit om man trivs med sällskapet och framför allt att man kan va sig själv.
Helgen ser ut som den gör och det blir nog bra i slutändan, ska nog ut på lördag efter hundra års vila från festandet, drar lite i tarmen.

Intressant inlägg ja vet, men jag skulle kunna skriva en bokstav och 50st läser iaf. Kul att se att många är så intresserade av att veta vad jag gör. Kommer inom kort att sätta lösenord på bloggen, för jag vet att det finns en del som inte har ett skit med vad jag gör att göra. Så vill ni fortsätta läsa får ni helt enkelt kommentera, eller berätta det på annat vis så får ni lösenordet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback