Kajkon!

Utvilad! Tänkte att jag skulle skynda mig att rabbla igenom helgen innan kexet kommer hit. Kommer inte riktigt ihåg allt fast ratten va min. H ar ett fruktansvärt dåligt minne förstår ni. Men Fredagen började jag iaf med jobb fram till kvart över åtta, M och I hämtade mig så jag skulle slippa gå för att hämta bilen :) Skyndade som fan för att hinna med allt, som ducha, äta och virra runt!
Hämtade J och for vidare till T för där va resten av gänget. Satt och snacka lite och for in till hörnet. Va bra med folk där faktiskt. En del tog sig inte ens in. Skjutsade hem J runt ett och hämtade sedan resten. Blev en kortare efterfest än väntat, va hemma redan runt tre.
Vaknade fruktansvärt tidigt på Lördag morgon, men ack va skönt jag sovit! Fixade och donade lite under dagen för att sen ta över ratten igen.
Åkte hem till T för att hämta M och vidare till rinn för att hämta upp ännu en till. Körde dom till D en sväng. Sen tillbaka till T för att hämta honom och vidare till D ännu engång för att hämta folk. Klockan va väl runt halv tolv innan vi kom iväg till sunne tror jag. Inte speciellt livat i sunne, mest gammalt folk tror jag. Men timmarna gick och klockan va stängningsdags. Inte det lättaste att få med sig alla hem när dom va på två olika ställen, men efter många om och men så lyckades jag (nästan iaf) En blev tyvärr kvar för varken jag eller någon annan fick tag på honom. Men det ordnade sig till slut!
Kom till Torsby runt kvart i tre, köpte mat och väntade på folk. Här började jag bli lite trött i ögat, men som tur va gick det över. Skjutsade hem T och sen vidare norr ut på efterfest hemma hos M.
Tror jag va hemma runt sex eller nåt, trodde äntligen jag skulle få sova. Men gud va fel jag hade, fick ett samtal och det va bara att sätta sig i bilen igen.

Helgen har varit bra i sin helhet, om inte annat fick den ett fruktansvärt bra avslut,den bästa man kunde tänka sig. Hoppas er helg var lika trevlig! Nu ser vi fram emot en vecka med Jobb!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback