Usch!

Yr i huvudet!  Allt i min värld snurrar ganska otrevligt just nu, kan nätt å jämt fästa blicken. Har tillbringat en massa timmar i Ekshärad idag. Syrran har klipp å färgat håret. Hon ska blir brun under tidens lopp, men förtillfället är hon lite mer röd än brun. Detta beror på att hon va kritvit i håret innan och då får färgen svårt att fästa tydligen. Blir nog kanon bara det är klart! Idag är det inte min dag, är fruktansvärt trött och magen gör ont stundvis. Men det är väl egentligen inte konstigt heller iof. Somna halvliggande vid köksbordet hemma hos A förut och sov hela vägen hem som ett litet spädbarn. Men fan va skönt det va.  Borde egentligen gå och laga mig något gott att äta men riskerar inte att bli liggande på golvet och inte ta mig upp.


Go kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback