I don't need you!

Solen skiner!  Vilket underbart väder vi har, nästan så att vårkänslorna kommer krypande. Nu är även denna helg över och lika lite har hänt som vanligt. Jag tragglar på i samma gamla nötta fotspår, och jag trivs med det! Igår när jag slutat jobba skyndade jag mig hem för att tvätta och sova en timme, var fruktansvärt trött. Körde halva natten, hemma i skaplig tid och somnade lika fort som jag la mig i sängen. Vaknade utvilad och ser fram emot en kväll med pizza och film. Jag förtjänar att mysa hela natten efter denna otroligt jobbiga vecka.
Under veckan som kommer blir det relativt lugnt, några dagars jobb och några dagar vila, det tycker jag om! Det ska va sådär lagom så man inte sliter ut sig, haha!

Dags för mat, ha en trevlig söndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback