Härligt!  Solen är precis på väg att gå ner för dagen, himlen ligger som ett rosa täcke över oss. Har haft en kanon helg trots magont och illamående. Men idag är det äntligen sista dagen av tolv som jag äter pencelin, och det är jag fruktansvärt glad över. Nu kanske jag blir pigg och kry igen.
Har en en underbart krypande känsla i magen idag. Den får mig att må bra eller bättre kanske jag ska säga. Jag är glad att ja har dig!

I morgon börjar en ny vecka med jobb och nya möjligheter, börjar jobba på tisdag och det kommer blir en lång dag. Torsdag blir det en efterlängtad klippning och färgning på morgonkvisten, perfekt inför helgen! Nej dags att äta kokos toppar och nyponsoppa, återkommer till kvällen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback