Bråttom!

Stress! Fan va jag avskyr att skynda så att röven brinner. Ska strax fara på jobbet men innan det måste jag handla lite, och det är de tråkigaste jag vet! Kasta ut pengar till ingen nytta för det hinner ruttna innan jag ätit upp, eller så är jag inte alls sugen på just det jag köpt och vill ha nåt annat. Vilka problem! Kan även berätta att denna helg blir lugn, har inte druckit en droppe sen första januari och lär inte göra det på ett tag heller. Inte ett dugg roligt längre, man bara glömmer en massa och jag har nog stort problem att komma ihåg allt nyktert.
Aj aj, dags att dra! Får se när jag uppdaterar ett par rader! Fint väder vi har förresten!

Take care!


 Du är en stor del av mitt liv!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback