Av skadan blir man vis!

Har placerat min rumpa i soffan framför tv:n. Har ingen ro alls i kroppen att sova fastän jag är trött. Dagen idag har iaf gått fruktansvärt fort. Träffade E en sväng idag, ett mycket uppskattat sällskap! Det gled ner en pizza i väntan på sjukhusbesök, som visade att det skulle ta dubbelt så länge mot väntat. Dom var försenade med ca en timme eller nåt, så jävla typiskt. Fick komma in runt tjugo över fem och sen ner till apoteket i raketfart vill jag lova. Så nu ska det knapras piller i tolv dagar, suck!
Efter det bar det av bort till M & P och jag sa hej då till E som skulle vidare.  Sen har det inte blivit så mycke mer idag, skottat bort lite snö från trappan och käkat lite mat.
Ser fram emot i morgon, min sista lediga dag denna vecka och den ska tillbringas i Ekshärad faktiskt.


God natt


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback