2011

Mitt 450:e inlägg skrivs just nu. Inte illa, startade bloggen i december 2008 om jag inte minns helt fel. Det har gått ett par år sedan start och mycket har hänt. Jag har lärt känna en massa nya människor, en del finns kvar andra inte. Några nära vänner/bekanta/släktingar har lämnat livet men finns fortfarande bland oss på ett eller annat vis. Ständigt förändras verkligheten. Men oftast händer saker på både gott och ont.

Mitt 2010 har varit ett upp och ner vänt år. Mycket man vill glömma och annat kommer man att minnas för livet. Det har funnits sorg, ilska, glädje, lycka och framför allt ångest. Jag är inget annat än en människa. Under dessa 365 dagar har jag lärt en massa, vuxit som person och accepterat mina egna val i livet. Det är ingen dans på rosor och jag vet att allt ordnar sig tillslut. Det är tur att det finns underbara vänner som ställer upp dag som natt.
Utan er vet jag inte hur det skulle gå.
I kväll drog vi alla på oss festblåsor, åt god mat och plockade fram bubblet för att välkomna 2011. Mer än halva styrkan saknades, men jag hoppas att ni firade ordentligt och inte är lika torr som mig.

I natt stängde vi dörrar, öppnade några på glänt och andra på vid gavel.
Gott nytt år!



» iida

Kan lova att det var en konstig känsla att vara här uppe och fira nyår med typ 50 pers man aldrig mer kommer se. Kändes konstigt att inte va på hemmaplan och fira med de man brukar. Men ändp så kändes allt okej. Håller med, nu stänger vi en del dörrar och öppnar andra isället:) Gott Nytt År! :) <3<3<3

2011-01-01 // 13:24:23
» Elin

Det var ett fruktansvärt konstigt nyår, men tiderna förändras lika så vi :) Förra året va jag stupfull, i år var det så nära nyktert man kan tänka sig. Jag laddar för fest i februari när du kommer hem.

Å som sagt, nu stänger vi 2010 bakom oss och hoppas på att 2011 ska bli ett fan så mycket bättre år..♥

2011-01-02 // 03:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback