En grå dag.


Min bloggform har väl kanske inte varit den bästa denna vecka va? Fy skäms på mig, men det finns verkligen inget vettigt att berätta för er. Jag har jobbat och helst inte satt foten utanför dörren. Dödens kallt ju!
Idag har det ju som sagt varit lika kallt, enligt mig, så ute har jag inte varit. Känns verkligen, hade huvudvärk delux under förmiddagen. Tog ett par panodil, och somnade i soffan med hunden fastklistrad i arslet. Jag tycker hundar är läskiga djur är totalt livrädd för dom, men I´s huldra är en tönt, hon är mer rädd än mig när man är ute och går. ha ha!

Har även handlat och målat med lilleman. Han kom med L förut idag och ska stanna resten av veckan. Lagade mat tsm med M, hemlagad pizza och sallad. Smaskens! En massa killar och tjej kom på besök, mycket omtyckt. Ni lyser upp en tråkig vardag, eller förresten både dag och natt lyser ni upp.
I morgon blir det häcken full antar jag, ska åkas pulka om vädret tillåter och inte att förglömma, badhuset är viktigt. Det var det enda han pratade om innan han slocknade.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback