Min tro.



Vad tror jag på egentligen. Ska jag va helt ärlig har jag absolut ingen aning. Jag hade en tro, men den tappade jag som allt annat vid ett tillfälle i mitt liv. Att sedan kunna ta sig upp och våga tro på nytt är något som är svårt.
När ens liv blivit så sarjat efter svek och lögner, finns det inte mycket kvar att ge. Man är nöjd bara man tar sig upp och vågar möta verkligheten.

Men jag kan medge att det blivit bättre.  Det är svårt att säga om jag varken tror eller hoppas, men jag tar dagen som den kommer. Vissa saker händer av olika andledningar helt enkelt..
Detta är inte mitt ultimata ämne som ni kanske kan läsa er till, självklart tror säkert alla på något utan att veta om det, utan tro är man inte en funktionell individ. För man kan ju inte veta allt. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback