Just the way you are!


Julens festligheter är över och vi går mot ett nytt år. Ska försöka att uppdatera er så gott det går, minnen är inte det bästa. Eller snarare bra med kort.

Julafton

Uppe tidigt i ottan, de sista klapparna blev köpta på självaste julafton. Snacka om att va ute i sista minuten. Mat hemma hos päronen med syskon. Fick en massa klappar. Tackar för dom! Spelade gura och kollade en massa filmer resten av kvällen. När jag kom hem knappade jag på glee boxen, där blev jag fast.

Juldagen

Sovmorgon. Satte aldrig på klockan. Lite smått stressad hela dagen. Förfestade lite hemma hos päronen och drog vidare på nästa förfest. Riktigt roligt och trevligt sällskap. När vi skulle gå till hallen snubbla ja rätt snyggt. Blå överallt, jävla is! Väl framme vid hallen vart det meterlång kö, höll på att frysa ihjäl. Men in kom vi efter ett bra tag. Ska jag va helt ärlig så va det inte så jävla kul när vi kom in, den kunde gärna fått va lite bättre. Vissa beter sig verkligen odrägligt, jävla monster!
Höll även på att bli mosad till döds när jag skulle hämta jackan klockan två. Men från ingenstans kom en trevlig kille och hjälpte mig, hämtade till och med min jacka så jag skulle slippa bli kvävd. Tusen tack till dig, vem du nu än va.  Ut kom jag tillslut, fick skjuts och kvällen avslutades på bästa sätt.

Annandagen

Huvudvärk delux! Hjärnan höll på explodera. Skulle helst av allt sovit bort hela dagen. Åkte till mormor och morfar på middag, där var det proppat med folk. Allt från bytte bebisar till gammalt. Trevligt.
Åkte med syrran hem, satte i en film och tog natten redan vid nio igår kväll. Vaknade runt tre i natt och flytta mig till sängen.


Idag då? Klockan ringde halv sju, åkte mot K-stad halv åtta. Ett smart drag att va där i tid, för himmel och pannkaka va mycke folk det blev. Men det blev endel grejer trots all trängsel, sänkläder, lampor, doftljus, skjorta m.m Även en försenad julklapp till I, hoppas du blir nöjd när du får den i morgon.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback