Hold your head up high!


Jag brukar inte ta åt mig av det folk säger, men till en viss gräns, sen är det nog! Har även haft en fruktansvärt dålig dag, antagligen därför mer tillgänglig av sånt folk säger! I morgon är det bra igen.

Har spenderat min dag i badhuset med lillen och E, jag hade noll energi kvar i kroppen. Han har nog haft hemska mardrömmar inatt. Skrek av ren skräck flera gånger, sparka och rullade runt. Därför har jag knappt sovit något alls i natt. Förklarar även mitt dåliga humör. Nu i kvällningen lämnade jag över barnpassandet till M som planerat.  Måste erkänna att det blev tyst och tomt, ingen som ligger på min kudde och snarkar mig i örat. Och vem ska nu krypa ner under mitt täcke för att det är kallt i morgon? Jag borde låna sötnosen på heltid.

Nej detta får räcka, ny dag och nya möjligheter i morgon.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback