Heart of gold.


Kom på förut att jag missat en massa ur min lista, som jag så flitigt skulle skriva ur varje dag. Men nu är det så att tiden har inte funnits. Jag sätter faktiskt det mänskliga sällskapet före datorn. För så goda vänner brukar vi aldrig va. Ibland skulle jag vilja slå sönder den faktiskt, i tusen bitar och spotta på den. Dumma datorer!
Nu ska jag faktiskt ta och rycka upp mig, måste skaffa fram tapet och färg. Resten av den stygga lägenheten behöver få vård. Vitt blir det i hallen, så långt har jag kommit iaf.
Så min kvällsbön idag lyder - Ge mig en händig man, eller kvinna, bara människan i fråga kan sätta tapet och inte är stum.

Godnatt.




ge mig mitt ljusa hår, och bruna färg. bilden i övrigt,
inga kommentarer.











A real man doesn't love a million girls. He loves one girl in a million ways.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback