E Pluribus Unum.


Måndag - stress!

Oj ett under att jag kom upp i tid när klockan ringde. Ovanligt pigg, trots att jag vänt på dygnet åter igen. Det börjar närma sig julafton, vilket är en högtid jag inte alls tycker om. Maten är god och juldagsfesten brukar va nice. Klädseln i år får nog bli naket, hittar ingen klänning, men jag ska ge sunne ett försök innan jag lägger ner. Hur jag nu ska hinna dit?

Nyåret är fortfarande ett stort frågetecken, åre eller inte det är fråga. Tycker inte om att åka bil i detta väglag, har haft alldels för många "näradödenupplevelser" under vinterhalvåren. Det är ca 60 mil, jag har svårt att sitta still, spänner mig så jag nästan glömmer bort att andas och skulle få panik om vi blev stående i bilkö där det inträffat en trafikolycka. Vad är oddsen? Men självklart vill jag träffa syrran också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback