Ingen rubrik

Uppdatering efter helgen var utlovad!

Började min helg men en totalt genom rutten torsdag. Hade verkligen vaknat på fel sida, vilket inte händer speciellt ofta. Men just denna dag va allt pest & pina. Plockade ihop skiten som skulle med upp till höljes på mindre en en bråkdels sekund, hälften kvar hemma. Tuffade iväg senare än det va planerat, och fyttirackarn va tråkigt det va att åka bil. Fick stanna i Sysslebäck då klarade jag inte av att sitta still längre, och det va bara skit på radion också om ni vill veta.
När vi väl kom upp ville jag bara hem till min säng, mitt hem och mitt allt. Tölig? Ja jag vet. Bädda och gick till sängs nästan direkt.

Fredagen vaknade jag icke utvilad men på ett strålande humör. Satt bänkad framför banan hela dagen med trevligt folk. Gullade med V hela dagen, vilken unge alltså. Energi till max.
Kvällen bjöd på ett klockrent kalas som satte sig där det skulle. En tidig kväll.
Lördagen va mindre trevlig att vakna upp till. I höll på att tjata öronen av mig innan jag kom igång. Inte speciellt bakis, men fruktansvärt trött. Drog bena efter mig hela dagen. Satt även då bänkad framför banan hela dagen. H körde men det gick inge vidare, går inte att köra med tre hjul.
Köpte oss grillbiljeter på eftermiddan för att käka en SENA enligt mig. Inte mycke kött där inte. uääh!
Kvällen bjöd på kubbspel á familjeparkering, mycket rogivande med släkt och vän? vet inte riktigt hur jag ska skriva där. Fick mig även en majskolv som va det godaste på hela helgen. Inte mer än en halv grogg gick ner den natten.
Söndag. Alltså den stora finaldagen. Jag blev vebränd, utbränd och uttorkad tror jag. Men det va spännade uppvisning dom bjöd på mellan varven. Drack litervis med festis och jagade bebis som absolut inte ville sitta still. Det gick upp och ner ett antal gånger innan hon slocknade hos sin far.
När det hela va klart var det bara att vänta in prisutdelning och anbud. Fick va en hjälpande hand och lägg ett bud åt J. Fråga mig inte hur det gick, har ingen aning.
Så, det va väl min helg det. Inte speciellt händelserik men det va helt ok för min del.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback