Ledig

Härliga söndag! 

Har varit kanon fint väder hela dagen, nästan för varmt för min del. Uppe i ottan efter en lång natts körning hit och dit. Tror jag landa på kudden runt halv fyra om jag minns rätt. Måste säga att djurlivet på nätterna är fartfyllt, såg en och annan grävling och ett X antal rådjur.
Under dagen infann jag mig i rådom på bingo, vilket inte bringade någon större lycka denna gång. Men jag har iaf fått smakat på vinst i sommar, en tusing trillade det ner i väskan sist jag var där.
Höll lugnt på att dö av värmeslag innan vi var hemma i kvällningen. Åt en bit mat och drog hem till mitt icke så mysiga bo.
Men nu har jag rensat upp, tvättat samma maskin tre gånger bara för att jag glömt den, hängt upp tvätten och stoppat in en ny maskin. Skönt att det är gjort.


Har fixat och trixat lite för en liten stund sen, så nu kommer endel av mina inlägg ha lösenord. Detta har jag skaffat för att kunna skriva av mig och rensa allt som finns inombords. Dessa inlägg kommer jag att länka, när ni trycker på dom kommer det en ruta där det ska fyllas i både användarnamn och lösen för att kunna fortsätta.
De som vill ha tillgång till detta får helt enkelt kontakta mig för vidare information.


Hoppas ni haft en trevlig helg!


Å de ska jag ha ;)

2010-08-16 // 23:05:01

O yes, skickar via facebook när allt är helt klart :)

2010-08-18 // 23:33:24

Okej ! Det blir bra det (Y) :) !

2010-08-19 // 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback