Oh my!

I en sammanbiten min sitter jag i soffan dubbelvikt av magont. Hur ofta har man så ont att det känns som att man ska dö? Allt detta började i natt, såklart innan jag hade somnat. Låg och tvinnade runt ända till klockan halv fyra i morse. Hörde inte klockan efter min underbara sömn i cirka 2,5/h, vakna tjugo över sex och satan va det blev bråttom. Men jag var där i tid!
Som ni kanske förstår hade jag en underbar morgon, NOT! Väl på jobbet försökte jag med allt bara jag skulle få slippa ha tarmarna snurrade runt om varandra, tror ni jag lyckades? Nej! Trodde aldrig att klockan skulle bli fem så att jag fick gå. Måste faktiskt påstå att det varit en jobbig dag.

Hur har din dag varit?









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback